
Garantie & Klachten
Garantie
Bij Slaapcoach hechten wij veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen wij er alles aan om deze in topconditie te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt of dat er een ander probleem optreedt. In dat geval kunt u aanspraak maken op de garantie.
Wettelijk bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons te doen.
Valt het defect binnen de garantie, dan zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging van het product.
Neem voor het melden van een defect contact met ons op via [email protected].
Klachtenprocedure
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal verloopt zoals gepland. Wij raden u aan om uw klacht eerst rechtstreeks bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar [email protected].
Komen wij er samen niet uit, dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur:
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten binnen de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie:
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht via dit platform in te dienen.